Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Facebook
  • Twitter
  • Enstitümüz
    • Müdürlük
      • Müdür
      • Müdür Yardımcısı
      Yönetim
      • Enstitü Yönetim Kurulu
      • Enstitü Kurulu
      • Enstitü Sekreteri
      Enstitümüz
      • Vizyon ve Misyon
      • Enstitü Tarihçesi
      • Neden Enstitümüz
  • Öğrenci
    • Genel
      • Akademik Takvim
      • Yönetmelik
      • Yönerge
      • Tez Yazım Kılavuzu
      • Döküman ve Belgeler
      • Formlar
      • Mezuniyet İşlemleri
      • Ders İçerikleri
      Otomasyon Sistemleri
      • Elektronik Belge ve Yönetim Sistemi
      • Ögrenci Bilgi Sistemi
      • Personel Portal
  • Akademik
    • Yüksek Lisans
      • Aile Danışmanlığı ve Eğitimi Tezli Yüksek Lisans
      • Batı Dilleri ve Edebiyatları Tezli Yüksek Lisans
      • Doğu Dilleri ve Edebiyatları Tezli Yüksek Lisans
      • Eğitim Programları ve Öğretim Tezli Yüksek Lisans
      • Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezli Yüksek Lisans
      • Ekonometri Tezli Yüksek Lisans
      • Felsefe Tezli Yüksek Lisans
      • Felsefe ve Din Bilimleri Tezli Yüksek Lisans
      • Göç ve Ortadoğu Çalışmaları Tezli Yüksek Lisans
      • İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Tezli Yüksek Lisans
      • İktisat Tezli Yüksek Lisans
      • İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Tezli Yüksek Lisans
      • İşletme Tezli Yüksek Lisans
      • Kamu Hukuku Tezli Yüksek Lisans
      • Maliye Tezli Yüksek Lisans
      • Muhasebe ve Finansman Tezli Yüksek Lisans
      • Müzik Tezli Yüksek Lisans
      • Özel Hukuk Tezli Yüksek Lisans
      • Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Tezli Yüksek Lisans
      • Resim Tezli Yüksek Lisans
      • Siy.Bil.ve Kamu Yönetimi Tezli Yüksek Lisans
      • Sosyal Bilgiler Eğitimi Tezli Yüksek Lisans
      • Sosyoloji Tezli Yüksek Lisans
      • Tarih Tezli Yüksek Lisans
      • Temel İslami Bilimler Tezli Yüksek Lisans
      • Türk Dili ve Edebiyatı Tezli Yüksek Lisans
      • Türkçe Eğitimi Tezli Yüksek Lisans
      • Uluslararası İlişkiler Tezli Yüksek Lisans
      • Yönetim ve Organizasyon Tezli Yüksek Lisans
      • Aile Danışmanlığı ve Eğitimi Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Eğitim Programları ve Öğretim Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Felsefe Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Göç ve Ortadoğu Çalışmaları Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • İşletme Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Kamu Hukuku Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Özel Hukuk Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Siy.Bil.ve Kamu Yönetimi Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Sosyal Bilgiler Eğitimi Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Sosyoloji Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Tarih Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Türk Dili ve Edebiyatı Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Türkçe Eğitimi Tezsiz İÖ Yüksek Lisans
      • Mütercim ve Tercümanlık Fransızca Tezli Yüksek Lisans
      • Mütercim ve Tercümanlık İngilizce Tezli Yüksek Lisans
      • Kentleşme ve Çevre Sorunları Tezli Yüksek Lisans
      • İslam Tarihi ve Sanatları Tezli Yüksek Lisans
      • Kadın Çalışmaları Tezli Yüksek Lisans
      • Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi Tezsiz İÖ Yüksek Lisans Anabilim Dalı
      Doktora
      • Eğitim Yönetim ve Denetimi
      • İktisat
      • Türk Dili ve Edebiyatı
      • Uluslararası İlişkiler
      • İşletme
      • Kamu Hukuku
      • Maliye
      • Muhasebe ve Finansman
      • Özel Hukuk
      • Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi
      • Sosyoloji
      • Tarih
      • Sınıf Eğitimi
  • Personel
    • Genel
      • İdari
  • Hızlı Erişim
    • Genel
      • Telefon Rehberi
      • ÖYP Kurum Koordinasyon Birimi

LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRENCİ AFFI BAŞVURULARI

  • Enstitu
  • LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRENCİ AFFI BAŞVURULARI
Facebook Twitter


 

Değerli Öğrencilerimiz,

 

7417 Sayılı Kanun İle 2547 Sayılı Kanuna Eklenen Geçiçi Madde 83 Uygulama İlkeleri Kapsamında af başvuru ile ilgili detaylı bilgilendirme başvuru linki aşağıda sunulu olup, başvuru ve süreç için lütfen metnin tamamını okuyunuz. Telefon iletişiminin yoğun olması nedeniyle, başvuru ile ilgili sorularınızı “adınız soyadınız, başvuru yapacağınız  program adını “ yazarak  sbe@kku.edu.tr adresine iletebilirsiniz.

 

 

A.    BAŞVURU ve KESİN KAYIT İŞLEMLERİ

 

7417 Sayılı Kanun İle 2547 Sayılı Kanuna Eklenen Geçiçi Madde 83 Uygulama İlkeleri Kapsamında; 05 Temmuz 2022 tarihinden önce kaydı silinen lisansüstü eğitim öğrencileri, 07/11/2022 saat 17.30’a kadar Enstitümüze istenen belgeler ile birlikte çevrim içi olarak başvuru yapacaklardır.

Belirtilen süre içerisinde;

a)      Sağlık nedenleri ile başvuramayanlar, buna ilişkin heyet raporunu 05/12/2022 tarihi mesai bitimine kadar ibraz etmeleri halinde,

b)      Mücbir sebeplerle başvuramayanlar, mücbir sebebin ortadan kalktığı tarihten itibaren bir ay içinde kanıtlayıcı belge ile birlikte başvurmaları halinde,

c)      Askerlik görevini yapmakta olanlar, terhislerini takip eden 2 ay içinde başvurmaları halinde,

kesin kayıt yaptırabileceklerdir.

     Başvuru kontrolü sonrası mail adreslerine başvurunun kabul edilip edilmediğine dair bilgilendirme gönderilecektir. İstenen belgeleri eksik/hatalı yükleyen öğrencilerin başvurular reddedilecek olup eksikliklerin tamamlanıp tekrar başvurulması halinde tekrar değerlendirmeye alınacaktır.

     Kabul edilen başvuruların başka bir işleme gerek kalmaksızın öğrencilik kesin kayıt işlemi yapılacak ve başvuruda belirtilen mail adresine bilgilendirme yapılacaktır.

 

Halen tezsiz yüksek lisans hariç lisansüstü bir programa kayıtlı öğrencilerin Lisansüstü Eğitim Öğretim Yönetmeliği hükümleri uyarınca sadece bir lisansüstü programa kayıtlı olabileceği dikkate alınarak, bu durumdaki öğrencilerin halen devam ettikleri tezsiz yüksek lisans hariç lisansüstü programdaki kayıtlarını sildirmeleri gerekmektedir. Aksi halde kesin kayıt işlemi yapılmayacaktır.

 

 

B.     BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

·           Başvuru Dilekçesi, (İndirmek için Tıklayınız)

·           Askerlik Durum Belgesi, (E-devletten alınabilir.)

·           Adli Sicil Belgesi, (Son 15 gün içerisinde alınmış)

·           Yabancı Dil Sınav Puan Belgesi, (Sadece doktora öğrencileri, ilk kayıtları esnasında geçerli olan belgesini ekleyecektir.)

·           07/11/2022 tarihinden sonra başvuru yapan adaylar için mazeretini kanıtlayıcı belge,

 

C.    ÖĞRENİM ve İNTİBAK İŞLEMLERİ

     Bu kanun kapsamında kayıt yapan öğrencilere;

·         Doktora programları için; 12 dönem

·         Tezli Yüksek Lisans öğrencileri için ; 6 dönem

·         Tezsiz Yüksek Lisans öğrencileri için ; 3 dönem

süre verilecek olup, yürürlükte olan Üniversitemiz Lisansüstü Eğitim Öğretim Yönetmeliği ve Yönergesine tabi olacaktır.

 

Lisansüstü Eğitim Öğretim Yönetmeliği için tıklayınız.

Lisansüstü Eğitim Öğretim Yönergesi için tıklayınız.

 

     Başvurusu kabul edilen öğrencilerin daha önce almış ve başarılı oldukları derslerin İntibak işlemleri,  ilgili Ana Bilim Dalı Başkanlığınca değerlendirilecektir. Değerlendirme sonrası öğrenci otomasyon sistemine işlenecek ve ders kayıt işlemleri hakkında bilgilendirme  başvurularda belirtilen mail adresine gönderilecektir.

 

     23 Eylül 2022 tarihine kadar başvuru yapan öğrenciler, 2022-2023 eğitim öğretim yılı güz dönemi için kesin kayıt işlemi yapılacak olup aynı dönem içinde öğrenimlerine başlayacaktır.

     23 Eylül 2022 tarihinden sonra başvuru yapacak öğrencilerin kayıt işlemi 2022-2023 eğitim öğretim yılı bahar dönemine yapılacak ve bahar dönemi itibari ile öğrenci sayılacaktır.

 

     Kapatılan veya öğrenci alımı durdurulan lisansüstü programlar öğrenci başvuruları Üniversitemiz Senato’sunca değerlendirilerek, eşdeğer programlara aktarılacaktır. Bu pozisyonda olan öğrencilere ayrıca bilgilendirme gönderilecektir.

 

     Af öncesi ilk kayıtlarında yabancı dil puanı olmadan doktora programına kayıt olan öğrenciler en geç 5. döneme kadar geçerli bir dil puan belgesini* Enstitüye ibraz etmek zorundadır.

*  Son 5 ( beş) yıl içerinde; anadilleri dışında YÖK tarafından kabul edilen merkezî yabancı dil sınavları ile eşdeğerliği kabul edilen uluslararası yabancı dil sınavlarından en az 55 (ellibeş) puan veya ÖSYM tarafından eşdeğerliği kabul edilen uluslararası yabancı dil sınavlarından bu puan muadili bir puanlar geçerli olacaktır.

 

D.     HARÇ VE ÖĞRENİM ÜCRETLERİ İŞLEMLERİ

        Harç ve öğrenim ücretleri, 2022-2023 Eğitim ve Öğretim Yılında Yükseköğretim Kurumlarında Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkısı Olarak Alınacak Katkı Payları ve Öğrenim Ücretlerinin Tespitine Dair Cumhurbaşkanlığı Kararında yer alan hükümlere göre belirlenecek ve af kapsamında kayıt olan öğrencilerin daha önceki geçirmiş olunan süreler dikkate alınarak, daha önce normal öğrenim sürelerini tamamlamış olan öğrenciler harç yükümlüsü olacaktır.

        Örn; 3. döneminde kaydı silinen tezli yüksek lisans öğrencisi, normal öğrenim süre 4 yarıyıl olması nedeniyle kayıt olduğu ilk dönem harç ücreti yatırmayacak ancak bir sonraki dönemden itibaren  harç yükümlüsü olacaktır.

        Tezsiz Yüksek Lisans ikinci öğretim öğrencileri güncel öğrenim ücretine tabi olacaktır. Üniversitemiz ile kurum/kuruluşlar arasında devam eden protokoller kapsamında öğrenci iken kaydı silinen ve başvuru yapan öğrenciler protokol kapsamında öğrenim ücreti ödeyeceklerdir.

 

E.     YATAY GEÇİŞ İŞLEMLERİ

        Lisansüstü programlardan ilişiği kesilen öğrencilerden ilişiğinin kesildiği yükseköğretim kurumuna başvurarak öğrencilik hakkı kazananlar, 2022-2023 eğitim öğretim yılında kontenjana bakılmaksızın başvuru yapabileceklerdir. Yatay geçiş işlemleri, Üniversitemiz Lisansüstü Eğitim Öğretim Yönetmeliği’nin 35. maddesine göre yürütülecektir. Bu kanun kapsamında yatay geçiş işlemlerine ilişkin koşullar ve istenecek belgeler Enstitü Müdürlükleri tarafından belirlenerek ayrıca ilan edilecektir.

 

F.     ASKERLİK İŞLEMLERİ

05 Temmuz 2022 tarihinden önce “Yoklama Kaçağı”, “Bakaya” ve “Sınıf ve Tertibat Bekliyor Yoklama Kaçağı ” durumunda olmayan ve yüksek lisans eğitiminde 32 yaşını, doktora eğitiminde 35 yaşını tamamlamamış olanların askerlikleri azami yaş sınırı dikkate alınarak ertelemeleri Enstitümüzce   herhangi bir işleme gerek kalmaksızın yapılacaktır.

Bitirdiği öğrenimin dengi veya daha alt seviyedeki programlara kayıt yaptıranların ertelemeleri yapılmayacaktır.

 

 

Başvuru usul esasları için tıklayınız.

 

Çevrim içi başvuru yapmak için tıklayınız.

Duyurular

  • LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRENCİ AFFI BAŞVURULARI
    24.08.2022

  • Geçen Hafta Yayınları Çıkan Öğretim Elemanlarımızı Tebrik Ediyoruz.
    20.03.2023
  • Üniversitemiz 2021 Yılı Kurum İç Değerlendirme Raporu
    1.04.2022
  • Üniversitemiz 2021 Yılı Kurum Gösterge Raporu
    1.04.2022
  • 2022 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği Müracaat ve Değerlendirme Takvimi
    27.01.2023
  • 31 Aralık 2022 Tarihli Üniversitemiz Öğretim Görevlisi İlanı Ön Değerlendirme Sonuçları
    25.01.2023
  • 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B Maddesi Uyarınca Sözleşmeli Personel Çalıştıran Üniversitemiz Birimlerinin Dikkatine
    27.01.2023
  • Sözleşmeli Personelin Kadroya Geçirilmesi Hakkında Duyuru
    30.01.2023
  • 29 Aralık 2022 Tarihli Üniversitemiz Öğretim Görevlisi İlanı Nihai Değerlendirme Sonuçları
    30.01.2023
  • 2022 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği 02/02/2023 Tarihli Kesin Sonuç Listesi
    3.02.2023
  • 31 Aralık 2022 Tarihli Üniversitemiz Araştırma Görevlisi İlanı Nihai Değerlendirme Sonuçları
    3.02.2023
  • 31 Aralık 2022 Tarihli Üniversitemiz Öğretim Görevlisi İlanı Nihai Değerlendirme Sonuçları
    3.02.2023
  • 31 Aralık 2022 Tarihli Üniversitemiz Araştırma Görevlisi İlanı Nihai Değerlendirme Sonuçları
    3.02.2023
  • 9. Hitit Öğrenci Kongresi
    7.02.2023
  • Uyuşturucu Madde Kullanımını Önleme Kamu Spotu Yarışması
    7.02.2023
  • İç Anadolu Bölgesel Kariyer Fuarı (İKAF'23)
    7.02.2023
  • Dijital Tarımsal Eğitim Dokümanları
    10.02.2023
  • Göç, Diaspora ve Avrupa Öğrenci Kongresi
    7.02.2023
  • Türkiye’de Sıfır Atık: Tespitler ve Beklentiler Kongresi
    7.02.2023
  • AB Sertifikası Eğitim Programları
    7.02.2023
  • III. Ulusal Kadın Temalı Öğrenci Kongresi
    7.02.2023
  • Asya-Pasifik Uzay İşbirliği Örgütü (APSCO) Proje Başvuruları
    7.02.2023
  • Uluslararası Fon Kaynaklarına Başvuru Kapasitesinin Artırılması Eğitimi
    7.02.2023
  • 29 Aralık 2022 Tarihli İlanımızda Öğretim Görevlisi Kadrolarına Yerleşen Adaylardan İstenilen Belgeler
    7.02.2023
  • 31 Aralık 2022 Tarihli İlanımızda Araştırma Görevlisi Kadrolarına Yerleşen Adaylardan İstenilen Belgeler
    7.02.2023
  • 29 Aralık 2022 Tarihli Üniversitemiz Kırıkkale Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi İlanı Nihai Değerlendirme Sonuçları
    7.02.2023
  • 31 Aralık 2022 Tarihli İlanımızda Araştırma Görevlisi ve Öğretim Görevlisi Kadrolarına Yerleşen Adaylardan İstenilen Belgeler
    7.02.2023
  • SPSS Uygulamalı Temel İstatistik Eğitimi
    9.02.2023
  • Her Çocuğa Bir Oyuncak
    22.02.2023
  • İtirazlar Sonucu Oluşan 2022 Akademik Teşvik Ödeneği Kesin Sonuç Listesi
    14.02.2023
  • 2023 Performans Programı
    14.02.2023
  • Üniversitemiz 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Ders Kayıtları Hakkında
    17.02.2023
  • Erasmus+ Personel Eğitim Alma Hareketliliği
    1.03.2023
  • VIII International Asian Congress on Contemporary Sciences
    13.03.2023
  • Yüzme Bilmeyen Kalmasın
    13.03.2023
  • Öğrencilerimiz ve Mezunlarımız için 'Yetenek Kapısı' Platformu
    20.03.2023
  • ONLİNE BELGE ALMA ( ÖĞRENCİ BELGESİ / TRANSKRİPT )
    31.01.2023
  • ORCİD ID Numarası Alma
    17.06.2020
  • ÖNEMLİ : ORCİD ID Numarası Alma ve Bildirilmesi
    19.03.2021
  • ÖĞRENCİ AFFI BAŞVURULARI SONUÇLARI VE DERS KAYIT İŞLEMLERİ
    31.01.2023
  • DERS KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ (2022-2023 BAHAR)
    21.02.2023
Enstitümüz

İletişim

  • Adres: Kırıkkale Ankara Yolu 7.Km. Kırıkkale Üniversitesi Kampüsü Yahşihan/ KIRIKKALE

  • Telefon: 0(318) 357 35 92

  • Öğrenci İşleri: 444 99 71 444 99 71 444 99 71

  • E-Posta : sbe@kku.edu.tr


Kırıkkale Üniversitesi
© Copyright 2016 Kırıkkale Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı